Musíš ten pocit zažiť | Sociálne siete

5. dubna 2016 v 14:16 | Lily ♥ |  WHAT I THINK
Greeting from Lily ♥

Zase som sem zavítala s článkom do rubriky What I think, ktorú mám tak rada ♥. No a bude to teda článok o sociálnych sietiach. Chcela by som Vám pripomenúť viac faktorov, ktoré mi tak vŕtajú v hlave... Inak článok som zaradila do témy týždňa ,,Musíš to zažiť"..Článok s ňou súvisí tak, že musíme zažiť ten pocit, ktorý nás donúti aby sme sa od sociálnych sieti odpútali. Ja osobne som to zažila už viackrát, ten pocit, keď som si chcela zrušiť všetky socálne siete a začať plnohodnotne žiť. Z časti sa mi to aj podarilo:) Takže dosť bolo obkecávania a radšej sa presuňme na článok, kde sa dočítate viac o mojom názore na rôzne zákutia sociálneho života..


  • Facebook
Je to jedna veľká blbosť. Okej, je to dobré na zoznamovanie a udržanie kontaktov, alebo obnovenie starých kontaktov a podobne... Ja osobne facebook mám, ale nie nadlho, kvôli tomu, že to nepotrebujem. Stačí mi napríklad WhatsApp. A aj tak na fb mám len priateľov z táborov, s ktorými si aj tak nepíšem ani nič. Samozrejme aj mojich spolužiakov, ale tých nerátam, lebo ich vidím každý deň v škole. Ja som facebook využívala len na chatovanie, lebo som si uvedomila, že mi to žerie nespočetne veľa času! A nič mi to neprinesie. Len čučím do mobilu, pozerám videá, fotky podobne, ale žiaden osoh ani nič... Len málo času na učenie, blog, wattpad a kamarátov. Takže po mojej skúsenosti si facebook ruším. Momentálne ho nemám ani v mobile a nepotrebujem to. Messenger som si odinštalovala a už moc na fb nechodím. Keď tak raz za čas skontrolovať správy. A väčšinou po mne chce niekto z triedy úlohy...





  • "Drsňáci"
Všetci určite poznáme to, keď nám niekto nadáva na facebooku a píše nám, aký sme sprostý, že sme chudáci a podobne, ale v skutočnosti by si ani tú svoju pusinku neotvorili, lebo majú nakakané v nohaviciach. Alebo najlepšie je, keď nám niekto na ask.fm píše pod anonymom, aký sme píp, píp, píp a podobne...Naozaj? Zvýšite si ego alebo čo potom? Hlavne keď nám to píše ten, kto nás nepozná :D. Mne osobne sa to ešte nestalo. A aj keby tak na to nemusím odpovedať, lebo tak nízko neklesnem, aby som nejakému chudákovi anonymovi zvyšovala ego... A po ďalšie tí ľudia Vám to za žiadnu cenu nepovedia do očí. Keby to tak bolo, už to dávno urobia a nepotrebujú si nič dokazovať cez soc. siete..

  • Cyberšikana
Toto sa viaže aj s predchádzajúcim bodom a to je ten, že Vám niekto nadáva, poprípade sa vyhráža a môže byť kľudne z Vášho okolia a môžete sa osobne poznať, a/alebo byť spolužiaci. Napríklad u nás na škole sa riešilo to, že si nejakí spolužiaci posielali v skupinách na fb fotky iných spolužiakov a učiteľov, ktorých fotili. Chápete to ? Ja nie. Bože, veď mne stačí tých učiteľov vidieť v škole, nieto mať ich fotky v mobile.. Inak toto je na hranici s porušením zákonov... Nemôžeme si hocikoho svojvoľne fotiť a posielať to ďalej. Mimochodom, preto nám v škole zakázali používať mobili, čo je z časti dobre, lebo sa tomuto aspoň vyhneme.

  • Askové celebrity
Každý, kto má ask to určite pozná. Askové celebrity, ktoré majú dokonalý život a podobne. Každého anonymného "hejtera" zotrú nejakým dobrým dissom a každý ich potom oslavuje. Lenže niekedy sú potom tie celebrity troška namyslené...Ako dobre, zo začiatku sú len sebavedomé, ale potom keď si uvedomia, že majú nejakých tých fans, začnú byť namyslení. Do každej odpovede pchajú, akí sú tí hejteri ubohí a podobne, potom im každý píše "otázky" typu: ,,Si super! Hejterov si nevšímaj, len ti závidia."
Okej, je pravda, že je tu menšia závisť, ale čo sa má závidieť? Tie lajky? Tí sledovatelia? Alebo kopec peňazí, ktoré tí fanúšikovia minuli, aby kúpili niekomu darček? To sa nedá závidieť, lebo ten človek z toho nič nemá, možno tak fame a to mi nepomôže... Jedine, že by chcel v budúcnosti natáčať na YT a takto si buduje kariéru, čo je dosť výrazný marketingový ťah, ktorý sa oplatí, pokiaľ budú videá za niečo stáť. Ak by to niekto z Vás nepochopil, tak bude mať viac sledovateľov a väčšiu možnosť sa presadiť a začať zarábať. Ale verím, že to chápete:)


aa aa

aaa
  • Hejteri
Ľudia, ktorí majú furt nejaký problém. Tamto sa im nepáči, hento sa im nepáči... A čo takto si to nechať pre seba? Takí ľudia sa nájdu všade. Nielen na sociálnych sieťach, ale aj v bežnom živote (síce pomenej, ale budiš)... A časom je ich viac a viac a niektorí ľudia sú celkom psychicky labilní a potom to dopadne, že hejteri dosiahnu to čo chceli. Zoberme si nejakú babu, ktorá točí na YT a má veľa odoberateľov...Lenže po chvále príde aj závisť a na scénu vstupujú hejteri, ktorých je viac a viac a dopadne to tak, že dievčinka skončí na psychiatrii s dorezanými žilami. Wau, hejteri, máte, čo ste chceli.

  • Zabijak času
Ako som už spomínala, takéto sociálne siete zaberajú maximálne veľa času. Niekto na tom strávi aj 2 až 4 hodiny denne. Ja som to tiež bohužiaľ tak mala, pokým som si nepovedala STOP. Mala som aj instagram, facebook, ask.fm... a kopec sociálnych sieti, ktoré žrali čas, peniaze, baterku. A najhoršie na tom je, že som sa stala závislou. Stále som kontrolovala, čo je nové a podobne. Môj deň po škole vyzeral asi tak, že som došla domov a začala pozerať rôzne sociálne siete asi dve hodiny v kuse, čo bolo riadne nahlavu. Momentálne mám len snapchat, WhatsApp a ask.fm.. no a ešte aj facebook, na ktorý nechodím. WhatsApp si chválim, lebo za prvé, nie je nutná žiadna špeciálna registrácia, stačí len tel. číslo. A za druhé sú to v podstate bezplatné správy a hovory:) Takže pre mňa užitočné, z toho hľadiska, že som facebook využívala vlastne v poslednej dobe len kvôli messengeru.

  • Skazená Generácia
Je mi ľúto kam sme sa to dostali. Skoro všetci sme závislí a veľa vecí tomu nasvedčuje. Napríklad idem po ulici a vidím, ako niekto kráča a pritom pozerá do mobilu. Mne osobne sa to zdá strašne divné. Ja si prídem hrozne nesvoja keď to robím. Samozrejme, aj ja občas musím pozrieť na mobil, napríklad nastaviť si pesničku, odpísať mamine alebo podobne, ale to je všetko. Málokedy sa stáva, že si vykračujem po ulici a pritom dakomu píšem. To by musel byť jedine môj frajer, bez ktorého by som nemohla žiť, čo mi pripomína, že musím spomenúť dnešné vzťahy. Tiež sa mi raz stalo (prvý a posledný krát), že som mala vzťah cez internet, pritom som toho dotyčného poznala, lebo bol môj spolužiak a kamarát zároveň.

Zomlelo sa to prirýchlo.. Jednoducho sa začali Vianočné prázdniny a on mi asi 22.12. začal niečo naznačovať. Keďže poznám jeho povahu, bolo mi to vlastne jedno, lebo viem, že si občas robí srandu z takýchto vecí. Pokiaľ mi v prvý deň prázdnin nenapísal niečo také ako: ,,Prvý deň bez teba a už mi chýbaš." Okej, povedala som si, to toto už nie je celkom v pohode... Neskôr mi to začal naznačovať intenzívnejšie a ja som nevedela čo robiť. Až mi 23.12. napísal, že čo by som urobila kebyže mi povie, že sa do mňa zamiloval. Odpísala som mu, že neviem, to by sa potom muselo stať a on odpísal, že to sa asi nestane, tak mi padol kameň zo srdca, lebo ja som ho vtedy nemala rada viac ako kamaráta...lenže on sa potom deň na to "osmelil" a napísal, že sa do mňa zamiloval. Oh, 24.12....aké romantické ♥ (just joke)

Ale viete čo? Stal sa zázrak. Ja som sa zo dňa na deň zamilovala a doteraz neviem, či úprimne, alebo som si to len nahovárala. Inak, my sme spolu ani nechodili, my sme boli niečo kamaráti s výhodami, ale nikdy sme sa nebozkávali alebo tak dačo. Náš "vzťah" vyzeral asi tak, že sme si cez prázdniny písali ako sa ľúbime, zamilované srdiečka, smajlíkov a podobne. Normálne mi je ľúto samej seba, že som toto niekedy urobila. Že som mala "vzťah" cez internet, ktorý následne o dva týždne skončil. Ani sme sa nerozišli, ani sme si nepovedali, že dovidenia, toto sa končí. Jednoducho sme si prestali písať a tvárili sme sa, že sa nič nestalo. Ani v škole sme sa nebavili. Nevadilo mi to, práveže mi to vyhovovalo, ale nešlo mi do hlavy, že prečo sa to stalo a na čo to bolo dobré... Náš vzťah (kamarátsky) sa obnovil cez lyžiarsky. Potom po ňom sme sa nejakou náhodou stali najlepšími kamrátmi. Nechápala som, že po tom, čo sa stalo môžeme byť ešte aj najlepšími kamarátmi, ale držala som hubu a krok, čo sa vyplatilo. Teraz sme niečo ako kamaráti, lenže chlapec nemá na mňa čas... Však to mám veď vy viete kde,lebo nepotrebujem jeho pozornosť. Tak "nemá čas" a naháňa si nejaké sukienky. Hlavne, že mi verí a hovorí svoje tajomstvá. poslednú vetu som nemyslela ako útechu samej seba, ale skôr sarkastickú poznámku. Ako teraz nehovorím, že ich idem vykecať, ale ak mi hovorí niečo, o čom viem len ja a on, tak prečo by na mňa nemal čas? Toto človieča je komplikované ako samotný vznik ľudstva.

Mimochodom, viete čo Vás motivuje zahodiť ten sprostý mobil? (Okej, mobil si nebudem hádzať o stenu, myslela som to skôr tak, že si len zrušiť ten facebook a iné siete, ktoré k životu nepotrebujem.) Tie všetky články v časopisoch, a prekvapenie, v časopisoch typu Emma a Eva. Tiež by som nečakala, že práve tu, ale život je prekvapenie. Bol tam článok, že jedna žena, mala kolegyňu, ktorá bola stále na facebooku a stále kontrolovala kto má čo nové a podobne. Bol to je život. Potom odišla pracovať do zahraničia a keď sa vrátila na Slovensko, bola ako vymenená. Ona, ktorá bola každý Boží deň na facebooku, ho zrušila. Aj všetky iné soc. siete a zostala pri starých dobrých e-mailoch a WhatsAppe. Ona, ktorá tým žila povedala: ,,Žila som život tých druhých. Stále som každých kontrolovala. Vedela som o nich všetko, čo sa len dalo. Už ma to prestalo baviť."
Je to veľmi motivačné, že niekto závislý sa dokáže odpútať od toho a začať žiť. Tak prečo by sme to neurobili aj my? Prečo by sme tie sociálne siete nemali obmedziť?
~ Lebo nechceme. Nemáme pevnú vôľu a myslíme si, že časom to budeme ľutovať... Inak k tejto závislosti mám ešte dačo na pripomenutie. Ako som už v niektorých článkoch spomínala, chodím von s priateľmi. A keď chodím von, väčšinou moje kamarátky si zapnú mobil a hrajú sa. Hej, presne tak. Keď idem von, tak chodíme do takej stravovne na hranolky kde je aj wi-fi a ony to využívajú. Prídeme tam, objednáme si a nie aby sme robili, to čo sa vonku robí (rozpráva napríklad) tak si zapneme mobili a sem tam si dačo povieme. Ukazujeme si snapy, fotíme sa navzájom a pri tom sa rehoceme a ohovárame trebárs...Ale dosť mi vadí, že musíme používať ten mobil... Leze mi to na nervy, celý svet sociálnych sieti, to že sme závislí, že sa nemôžeme bez toho zaobísť ani vonku! Štve ma celá táto generácia.

Vezmime si také malé deti, ktoré majú pod desať rokov. Moja sestra, ktorá má deväť dámy a pánovia, deväť (!!!) si založila facebook a tým to začalo. Najprv fb, potom skype, snapchat, weheartit.com, wattpad, instagram a neviem čo ešte... Od začiatku som s tým nesúhlasila. Štvalo ma, že si takto kazí život. Ja keď som bola v jej veku som ani nevedela čo to je a bola som rada. Hrala som sa s bábikami a život bol ľahší. Neriešila som veci ako mobil, počítač, tablet...Toto som nemala. Mali sme jeden počítač doma, kde som si pár krát zahrala nejaké hry... Mobil som nemala a dobre bolo. To či som mala tablet neviem, ale asi hej a slúžil mi na pozeranie rozprávok a hranie hier. Raz mi kamarátka hovorila, že si založila svoj prvý faceboook keď mala šesť rokov... Keď som to počula, pozerala som sa na ňu s pohľadom Prosím?! Veď ja som nevedela čo to je... Ja som si facebook založila, keď som nastúpila do šiestej triedy a hovorím Vám, o nič som neprišla.

O nevýhodách dnešnej genrácie by sa dalo hovoriť donekonečna, ale musím ten tok čiernych myšlienok niekde zastaviť. Takže o tomto by bolo už dosť. Snáď máte podobný názor na našu generáciu a na tieto body, ktoré som tu spomenula:) Ak áno, nezabudnite mi to napísať do komentárov...Čo sa Vám na tomto článku páčilo a čo nie, či súhlasíte alebo nie.. Budem len rada:) Takže už by som to mohla ukončiť.

|Idea článku|
Milí čitatelia, musíme zažiť, ten pocit, vďaka ktorému si uvedomíme, že by sme mali obmedziť sociálne siete, že treba začať žiť skutočný život, ktorý nie je presladený všelijakými emotikonmi s pusinkami. Potrebujeme riadnu dávku reality.

Majte sa, Vaša
Lily ♥
 

9 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa


Komentáře

1 Fredy Fredy | Web | 5. dubna 2016 v 15:49 | Reagovat

Naprosto souhlasím 😊

2 Lily ♥ Lily ♥ | 8. dubna 2016 v 13:03 | Reagovat

[1]: Jéj :) tak to som rada, že máme istý názor:)

3 hedd hedd | Web | 18. května 2016 v 14:34 | Reagovat

Anoanoanoanoanoano!

4 Daisy Moon Daisy Moon | E-mail | Web | 18. května 2016 v 15:28 | Reagovat

Sociální sítě v nás jen probouzí žárlivost... Ta má víc lajků, ten má víc přátel apod. Facebook je zlo, ale bez něj by to dnes už zkrátka nešlo. Snažím se ho omezovat, chodit tam jen když opravdu musím, ale úplně ho vyloučit nedokážu. A možná ani nechci, přece jen děje se tam tolik věcí týkajících se školy, přihlášek na tábor atd. :) Ale rozhodně tě v tvém názoru podporuju! :)

5 skolakouzel-krycijmeno-pajdak skolakouzel-krycijmeno-pajdak | 18. května 2016 v 16:42 | Reagovat

nemůžu říct, že bych úplně souhlasila, ale máš pravdu... já sama fb využívám docela dost, ať už je to ke kontaktu, který skutečně udržuji, nebo k domluvě něčeho
podle mě, když se nevyužívá nějak extra často, že by z toho byla závislost, tak to není nic tak hrozně strašného, ale je to jen můj názor

6 Anita Barrasa Anita Barrasa | E-mail | Web | 18. května 2016 v 17:38 | Reagovat

Je dobře, že se najde někdo, kdo zastává stejný názor. Facebook neprovozuju a rozhodně si nemyslím, že bych tím o něco přicházela. Nejvíc mě mrzí, jak se všichni stáhli právě do komunikace prostřednictvím mobilů a jít si s někým ven povídat je skoro nemožné...

7 Cilka Cilka | Web | 18. května 2016 v 18:37 | Reagovat

Večne riešená téma. Ja keď som bola malá... Hej! Zobudíme sa, doba ide ďalej, veci sa vyvíjajú, je to prirodzené. Nemyslím si, že je trebárs fb zlý, nie je. Je to skvelý pomocník ktorý nám jednoznačne  uľahčuje život a veci, ktoré potrebujeme vyriešiť. Problém je v ľudoch, nie v sociálnych sieťach. Ide o to, že ich väčšina nevie používať a ako píšeš ty, začnú sa z nich stávať maximálny retardi, ktorý mobil vykladajú napríklad počas toho, keď sú vonku. Čo mi príde tiež poriadne choré, ale je to chyba ľudí, nie soc. sietí. Jasné, niektoré siete mi prídu maximálne retardované, dajme tomu ask. Ale prečo sa založil? Prečo taká neskutočná somarina stále funguje? Áno, preto, lebo sú ľudia blbí. A tí šikovnejší to pekne využívajú. Tento "trend" písania článkov mi začína naozaj liezť krkom, doba sa mení a treba sa s tým zmieriť, respektíve naučiť sa s ňou normálne, nezávislo žiť a využiť jej svetlé stránky, nie poddať sa jej.
Tá časť s tvojim "priateľom" bola v tomto článku ale dosť od veci, a to, čo si povedala o tom, ako trávite vonku s kamoškami čas, ma proste odrovnalo :D.
"Ukazujeme si snapy, fotíme sa navzájom a pri tom sa rehoceme a ohovárame trebárs"  ... hmmm.... typické správanie pubertiačok, radšej si si to mala nechať pre seba :-D.

8 TheAwesomeLamayay TheAwesomeLamayay | 18. května 2016 v 19:21 | Reagovat

Moc zajímavý článek a hezký blog:)
Já mám facebook jen kvůli občasným příspěvkům, ale většinou si píšu s kamarády, nebo tak. Mám hodně sociálních sítí, ale jen kvůli tomu, že mě někdo přinutil (kamarádky), nebo jsem to chtěla vyzkoušet. Nechci teď dělat, že jsem nějak lepší, že nepoužívám sociální sítě a tak... Protože nechci lhát. Občas mi chybí i normální společenská konverzace a daří se... Jenže potom kamarádka vytáhne telefon a už to jede. Rodiče mi říkají, že jsem prý "závislačka", když to tak řeknu i když to není pravda. Nejvíc používám asi Tumblr, Blog, We Heart it, Facebook a Youtube. (připadám si jako pravá Tumblr (Tumblabla) girl) Když si jdu pro jídlo a náhodou kouknu z okna, říkám si, jak hezky je a jaká je škoda, že jsem nikam nešla. Snad to dohoním:)

9 Lily ♥ Lily ♥ | E-mail | Web | 18. května 2016 v 19:37 | Reagovat

[4]: Vďaka za názor. A hej viem, že niekedy sa ten facebook nedá poriadne vylúčiť, ale ako pre koho. :) A viem, že je užitočný! :D Ja som nad tým premýšľala mesiac, že či si ho mám zrušiť. No a v podstate som o nič neprišla. Ale týmto článkom nehovorím, že facebook a sociálne siete sú zlé, že sa máme vrátiť do doby kamennej! :DD A hej, tiež som niekedy patrila medzi tie, ktoré všetkým kontrolujú profilovky a porovnávajú ich s ostatnými. :D Počtom lajkov myslím.

10 Lily ♥ Lily ♥ | E-mail | Web | 18. května 2016 v 19:39 | Reagovat

[5]: Hej viem. Facebook sám o sebe nie je zlý. Záleží na tom ako sa využíva a podobne. Lenže mne to žralo maximálne veľa času! :D V podstate som cez fb iba udržovala kontakt. Možno niekedy v budúcnosti si ho opäť založím.. :D Ale zatiaľ sa nechystám. Dnes ho už nemám presne mesiac.Takže áno, súhlasím aj s tebou. :)

11 Tamao-chan Tamao-chan | Web | 18. května 2016 v 19:40 | Reagovat

Svatá pravda! Krásný článek, dobře se čte! :)
Je fakt, že FB využívám víc než bych měla a strašně mě to štve. Vždycky si uvědomím kolik věcí bych jinak mohla stíhat, kdybych nečučela do mobilu a neprojížděla příspěvky na Facebooku nebo Instagramu. Ask, Snapchat nebo Twitter už jsem si (z bezpečnostních důvodů :D) zrušila, protože to byli podobní žrouti času.
Je fakt, že nemám v plánu Facebook zrušit. Přeci jen, je spousta věcí, které mi usnadňuje a líbí se mi, že můžu zůstat v kontaktu s lidmi, které vidím jednou za sto let...
Každopádně článek vážně super na přemýšlení! ^^

12 Lily ♥ Lily ♥ | E-mail | Web | 18. května 2016 v 19:41 | Reagovat

[6]: Hej, strašne ma štve, keď niekto dokáže komunikovať len cez soc. siete a podobne. A myslím si, že pokiaľ nie si nejaký fanúšik soc. sieti, o nič na tom fb neprichádzaš :D

13 Lily ♥ Lily ♥ | E-mail | Web | 18. května 2016 v 19:48 | Reagovat

[7]: Netvrdím, že fb je zlý. Je pravda, že to záleží od ľudí. Niekto to vie a naopak nevie používať, čo je smutné. Viem, že sa doba mení, ale to neznamená, že všetky deti musia mať fb.(ak si narážala na toto) Vraj si dokonca od budúceho roka budeme musieť pýtať povolenie od rodičov aby sme si nejaké soc. siete založili. Keď nám to rodičia zakážu, hold, máme smolu. A to s tým "priateľom"... Tým som chcela poukázať na dnešné vzťahy. Každopádne vďaka za názor. Inak, treba vedieť ako to v živote pubertiačky funguje :DD

14 Lily ♥ Lily ♥ | E-mail | Web | 18. května 2016 v 19:49 | Reagovat

[8]: Ďakujem veľmi pekne:) Hej a tiež som si soc. siete zakladala kvôli takým príčinám, aké si vymenovala ty.

15 Lily ♥ Lily ♥ | E-mail | Web | 18. května 2016 v 19:54 | Reagovat

[11]: Ďakujem krásne! :) A je fakt, že presne pre to žranie času som si to zrušila. Fakt som nemala čas na blog, wattpad, kamarátov a iné záľuby. Stále len fb, fb, fb, ask, snap a podobne...

16 May May | Web | 18. května 2016 v 21:23 | Reagovat

Ani to nepotřebuju číst a vim že mi to nejspíš mluví z duše.

17 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 19. května 2016 v 13:24 | Reagovat

To je ale snůška keců...

Jakej je rozdíl mezi "reálnym životem" a internetem? Internet patří do toho tvýho "reálnýho života", všechno, co v životě děláme je ten "reálnej život". Nefňukej, jak tě štve tahle generace, jsi její součástí.
Nesnášim tyhle povýšenný kecy, jak je v dnešní době všechno z nějakýho důvodu špatně. Přihlédnu-li k tomu, že je ti třináct, tak to působí o to víc komicky.
Jestli chceš bejt opravdu ultimátní hipstr, tak se od toho internetu zaprvý odpoj, přestaň si psát blogísek a odstěhuj se do tundry mezi medvědy.

18 Amit Amit | Web | 19. května 2016 v 18:25 | Reagovat

Mluvíš mi z duše! Nejen, že to krade čas, zabíjí to city. Když sedíte u počítače a píšete si s někým, určitě jsou vtěch zprávách emoce, ale já si všimla, že na mojí (a určitě i váší) tváři ne. A neskutěčně mě to štve. protože mimika je přímo spojená s limbicidní částí mozku. Když se usmíváte, máte lepší náladu, když máte lepší náladu, usmíváte se. Ale i když píšete někomu něco veselého, máte strnulý výraz. Po roce používání fb jsem si ho na pár měsíců zastavila. A bylo mi skvěle. Pomalu jsem se ale vrátila, jen, co skončila ta lhůta. A teď znovu. Tentokrát na půl roku. A mám se báječně. Nic mi nechybí, všechno si vyřeším přes mail, začala jsem psát normálně dopisy. Chodím víc ven, pohyb je taky zdravý, chci víc jentak sportovat mimo kroužky. Miluju něco prožívat i fyzicky. Objetí, úsměv, běh, hraní her. Už tomu bude tolik let, co jsem naposledy hrála schovku! A na babu! Jejda, omluvtě mě, mám tolik práce s tím se hýbat, vytvářet endorfiny, smát se, cítit ve vlasech vítr a používat všechny smysly, že už nemám náladu něco psát. Adié, myslím, že ostatní sociální sítě letí do koše také :D

19 rpgnetwork rpgnetwork | Web | 19. května 2016 v 18:36 | Reagovat

Ahoj, moc se omlouvám, že vás tu otravuju reklamou, ale není tu na to žádné vyhrazené místo, tak přispěju sem :)
--------------------------------------------------------------------------------------
Vítejte v New Yorku budoucnosti - městě čtyř frakcí, které krom nepokojů ohrožují i mnohá další nebezpečí za tolik důležitými hranicemi. Přijďte si zahrát do světa roku 2316, kde osud Vašich postav závisí pouze na Vás samotných. Bude Vaší frakcí Neohroženost, Upřímnost, Sečtělost, nebo Mírumilovnost? Vystavte své postavy neuvěřitelným okamžikům; Co byste udělali Vy, kdyby mohla jediná volba vše změnit?
RPGNetwork.blog.cz - Inspirováno Filmovou a knižní trilogií "Divergence"
--------------------------------------------------------------------------------------
Blog je vhodný i pro naprosté začátečníky, tak se nebojte a pojďte si zkusit zahrát za někoho, kým byste chtěli být a zároveň si úctyhodně rozvinout psací schopnosti! Budeme se těšit.

20 radyprosuperholky radyprosuperholky | E-mail | Web | 20. května 2016 v 6:37 | Reagovat

Presne clanek vystihl dnesni dobu

21 Nancy Nancy | Web | 20. května 2016 v 9:57 | Reagovat

meh

22 Lily ♥ Lily ♥ | 20. května 2016 v 19:59 | Reagovat

[17]: Myslím si, že Sahara bude lepšia voľba ;))

23 Lily ♥ Lily ♥ | 20. května 2016 v 20:01 | Reagovat

[18]: ďakujem za komentár. :) potešil ❤

24 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 21. května 2016 v 12:25 | Reagovat

[22]: Jenže Sahara už je taky z části turistickej ráj. Nebo zkus malý ostrůvek v Indonesii, ale někde hodně daleko, ať se zbavíš tý povrchnosti, kterou jsi do článku dala jakožto malou šedou eminenci a na kterou tam neustále narážíš.

25 Lily ♥ Lily ♥ | E-mail | Web | 21. května 2016 v 13:23 | Reagovat
26 Lily ♥ Lily ♥ | E-mail | Web | 21. května 2016 v 13:24 | Reagovat

[18]: Ďakujem za názor :) vážim si toho a aj toho, že so mnou súhlasíš. :)

27 Martin Martin | 20. prosince 2016 v 2:11 | Reagovat

Super článok veľmi chválim ale v niektorých veciach by som to riešil inak ako tu píšeš. Napríklad nemôžeš porovnávať dnešné malé 10 ročne deti s nami ktorý sme vyrastali v dobe ked prvy počitač alebo mobil som mal 13tich. pretože vtedy všetci naši rovesníci začali tak neskoro preto aj my. a preto oni začinaju tak skoro lebo to aj všetky deti to je za prvé za druhé je to strašná zavislosť to máš pravdu a prave preto si to nikto nechce zrušiť a ked si to zruší vydrží kratko lebo je zavisly . ale v pointe tvojej som sa našiel . Motto članku by som dal ,, žijeme život druhych a nie ten svoj, aby sme zaujali niekoho čo o to nestojí! ""

28 Martin Martin | 20. prosince 2016 v 2:12 | Reagovat

mi*

29 ZdenekG ZdenekG | E-mail | 17. ledna 2017 v 21:28 | Reagovat

Chtěli byste zvýšit návštěvnost na b4edl.blog.cz několikrát? Hledat v google: Masitsu's tricks

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama